Handelsbetingelser

Betaling

Når bestillingen er gennemført modtager du en e-mail ordrebekræftelse. Vi modtager ingen information om din konto, kortoplysninger eller lignende. Vi modtager udelukkende besked om ordren og at bestillingen er betalt.

Levering

På større udvalgte datoer som nytår har vi levering gennem et ekstern transportfirma med kølebiler og personale, som kan håndtere transport af fødevarer på professionel vis.

På andre dage sender gerne med en taxa eller andet transportmiddel som forbrugeren selv betaler ved modtagelsen, med mindre andet er aftalt. Vi frasiger os alt ansvar når produktet har forladt Strandmøllekroen.

Du kan som forbruger være helt sikker på, at Strandmøllekroen overholder alle love og regler vedr. håndtering og produktion af fødevarer. Når maden forlader Strandmøllekroen, kan vi ikke garanterer for den videre håndtering og fralægger os dermed ansvaret for evt. følger.

Skulle der mod forventning mangle noget i jeres leveret ordre kan vi til nytår kontaktes indtil den 30 december kl. 20.00 på 39630104 eller kontakt@strandmollekroen.dk. Så skal vi gøre alt hvad vi kan for at udbedre fejlen. 

Fortrydelsesret

I henhold til en undtagelse i forbrugeraftaleloven, fortrydelsesrettens område, paragraf 17 stk. 2,paragraf 9 stk. 2 er køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug, der købes på offentlige steder, torve og markeder, eller som skal leveres til forbrugeren ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Reklamationsret

Fødevarer er også omfattet af reklamationsretten, så du kan klage, hvis du opdager en fejl eller mangel ved varen. Det er dog ikke en fejl, når fløden bliver sur efter sidste salgsdato, da det er forventeligt ved den type produkt. Ved vores nytårsmenu ud af huset lukker restauranten kl 15.30 den 31. december. Det er muilgt og hente glemte sager indtil kl. 16.00. Herfra kan vi ikke hjælpe yderligere. 
Vi kan ikke hjælpe med at kører ud med evt. fejl og mangler.

Ved afhentning i restauranten skal man dobbelt tjekke købet inden man forlader stedet. Personalet hjælper meget gerne med dette. Når man har forladt kroen er det på eget anssvar at man har det korrekte med videre

Mails sendt til kroen den 1.januar besvares først når vi åbner op igen den 5. januar. 

Personlige oplysninger

Personlige oplysninger du afgiver til Strandmøllekroen i forbindelse med købet videregives ikke til tredjepart og er kun tilgængelige for ledende medarbejdere hos Strandmøllekroen.

Strandmøllekroen Aps, Strandvejen 808, 2930 Klampenborg
Telefon: (+45) 39630104 Tirsdag til lørdag 12-16
E-mail: kontakt@strandmollekroen.dk